Imatran Urheilijoille neljä mitalia nuorten SM-kisoista – Otto Pulkkinen hyppäsi selkeään voittoon pituudessa
Otto Pulkkisen kullan lisäksi Imatralle mitaleita toivat hopeaa ottaneet Anni Konnu ja Eero Virtanen sekä pronssin napannut Meeri Riiali.
Imatran Urheilijoiden edustajat saavuttivat yhteensä neljä mitalia viikonloppuna Tampereella järjestetyistä 19–22-vuotiaiden SM-kilpailuista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.