Imatralainen Jussi Viljakainen solahtaa vaivatta köyhän miehen Sami Kurosen tai Huutokauppakeikarin rooliin markkinoidessaan SaiPaa, mutta nyt hänellä on kova tehtävä: jäähalliin pitäisi houkutella yleisö takaisin

Meltolassa asuva Jussi Viljakainen saa työssään Liiga-SaiPan viestintä- ja markkinointijohtajana käyttää luovuuttaan. Hän ei kuvittele työnsä olevan eläkehomma.

Imatralaisen Jussi Viljakaisen päässä hapsottaa peruukki ja eleet ovat suoraan Temptation Islandin Sami Kuroselta. SaiPaan on tullut uusi pelaaja ja kannattajille pitää kertoa siitä houkuttelevasti.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Uutisvuoksen sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi