Japanilaistähti Naomi Osaka vetäytyi Ranskan avoimista – maailmanlistan kakkospelaaja kärsii masennuksesta ja kokee median kohtaamisen raskaaksi
Median toimintaan pettynyt japanilaispelaaja Naomi Osaka vetäytyy tenniksen Ranskan avoimista. Osaka ilmoitti turnauksen alla, että hän laistaa turnauksen mediatilaisuudet. Järjestäjät rankaisivat Osakaa siitä 15 000 dollarin eli 12 270 euron sakolla, johon tämä reagoi lopettamalla pelit siihen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.