Hätätilaa jatkettiin Tokiossa vain kuukausia ennen olympialaisia, maailman vanhin vetäytyi soihtuviestistä
Maailman vanhin ihminen, japanilainen Kane Tanaka vetäytyi Tokion olympialaisten soihtuviestistä koronaviruksen pelon vuoksi. Tanakan, 118, piti osallistua pyörätuoleineen olympiatulen viemiseen ensi viikon tiistaina, kun soihtuviesti kulkee hänen kotikaupunkinsa Fukuokan läpi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.