Yhdysvallat saa toisen kisan formula ykkösiin, Miamissa ajetaan jo ensi kaudella
Yhdysvaltojen asema formula ykkösissä vahvistuu ensi kaudella, kun Miami liittyy MM-sarjan kilpailupaikkakuntiin. F1:n MM-sarja kertoi tiedotteessa, että Miami on mukana kymmenen vuoden sopimuksella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.