Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Suomi tuuletti pronssia naisten MM-viestissä, Krista Pärmäkoski onnistui ankkuriosuudella hienosti

Amerikkalaistähti taipui loppuvaiheissa, ja Suomi palasi mitaleille naisten viestissä.

Suomi otti makean pronssisijan naisten 4x5 kilometrin viestissä Oberstdorfin MM-hiihdoissa. Krista Pärmäkoski voitti loppukirissä Yhdysvaltain Jessie Digginsin 0,8 sekunnilla. Maailmanmestaruuden voitti Norja, ja Venäjän hiihtoliiton joukkue oli toinen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.