Suomi tuuletti pronssia naisten MM-viestissä, Krista Pärmäkoski onnistui ankkuriosuudella hienosti
Amerikkalaistähti taipui loppuvaiheissa, ja Suomi palasi mitaleille naisten viestissä.
Suomi otti makean pronssisijan naisten 4x5 kilometrin viestissä Oberstdorfin MM-hiihdoissa. Krista Pärmäkoski voitti loppukirissä Yhdysvaltain Jessie Digginsin 0,8 sekunnilla. Maailmanmestaruuden voitti Norja, ja Venäjän hiihtoliiton joukkue oli toinen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.