Maastopyöräilystä tuli henkireikä ja sosiaalisen elämän rikastuttaja ruokolahtelaiselle Risto Nuoramolle — "Se on hyvä syy lähteä metsään ajamaan, että siellä törmää muihinkin hulluihin"
Karhumäen pumptrackin rakentaminen on Risto Nuoramon mielestä tuonut maastopyöräilyn pariin uusia harrastajia. Nuoramo on päässyt toteamaan maastopyöräilybuumin aitiopaikalta, sillä hän on ollut maastopyöräkoulussa usein se, joka on letkan perässä koonnut porukan kasaan.
Risto Nuoramon renkaat jäävät harvemmin paikoilleen sutimaan, kun jossain kaivataan riuskaa talkoomiestä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.