Freeskin alueelle nousee Etelä-Karjalan ensimmäinen alamäkipyöräilyyn tarkoitettu bikepark — Idean takana on kolme nuorta ruokolahtelaismiestä, jotka yhdistivät luovat voimansa kuukausi sitten: "Halusimme harrastusmahdollisuudet lähemmäs kotia"
Avajaisia vietetään näillä näkymin ensi syksynä. Joni Homasen, Eetu Sikiön ja Niklas Pokkisen haaveena on, että toiminta laajenee tulevaisuudessa myös huolto- sekä vuokrauspalveluun ja kahvilatoimintaan.
Ruokolahtelaiset Eetu Sikiö ja Niklas Pokkinen rakensivat toissa keväänä omaan käyttöönsä alamäkipyöräilyreitin laskettelukeskus Freeskin alueelle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.