Juhlakausi päättyi karvaasti — Ilves oli rohkeampi ja aktiivisempi joukkue ja SaiPa jäätyi aikaiselle kesälomalle
SaiPan kauden saldoksi jäi Liigan yhdeksäs sija. Se oli jotain aivan muuta kuin kannattajat toivoivat ja odottivat.
SaiPan kausi päättyi tylysti jääkiekkoliigan pudotuspelien avauskierroksen kolmannessa ottelussa Ilvestä vastaan. Ilves oli nälkäisempi ja aktiivisempi, kun SaiPalla liian monella pelaajalla näytti olevan paineiden vuoksi jarru päällä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.