Lukijan uutinen | PaSa Bandy palaa jääpallon valtakunnalliselle tasolle – Mukana jääpallon Divarissa
Ensimmäinen turnaus pelataan lauantaina 13. joulukuuta Lappeenrannassa Kisapuiston tekojäällä.
PaSa Bandyn miesten edustusjoukkue tekee paluun jääpallon valtakunnalliselle tasolle. Joukkue osallistuu tällä kaudella turnausmuotoisena pelattavaan Divariin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.