Napinkulman tontilla pääsee kesällä heittelemään petankkia ja tasapainoilemaan – Rakentaminen on alkanut
Piha- ja virkistysalueen on tarkoitus olla valmis 19. kesäkuuta mennessä.
Rakentaminen Napinkulman tontilla on alkanut. Piha- ja virkistysalueen on tarkoitus olla valmis 19. kesäkuuta mennessä, kaupunki tiedottaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.