Ammattikoululla oli tiistaina täytekakkukahvit – Entiset prosessilaboratorion tilat saneerattiin opiskelijavoimin: "Tehtiin hitaasti hyvää"
Sampon rehtori Antti Lehmusvaara kiitti avajaispuheessaan kaikki rakentajia ja toivoi uusille tiloille täyttä ajoa.
Imatralla Saimaan ammattiopistolla juotiin tiistaina iltapäivällä täytekakkukahvit. Syy juhlaan oli se, että käyttöön otettiin uusi saneerattu tila. Entinen prosessilaboratorio oli remontoitu tulevaan opetuskäyttöön opiskelijavoimin. Remonttia oli tekemässä monen eri alan opiskelijoita. Heitä oli rakennus- ja pintakäsittelyalalta, talotekniikasta, sähkö- ja automaatioalalta sekä prosessialalta.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.