Ensilumen ladulla sivakoi heti aamusta kymmenittäin innokkaita hiihtäjiä – "Todella hyvältä vaikuttaa", Imatran Urheilijoiden Olli Ahonen kehui latua
Imatran ensilumen latu avattiin hiihtäjille torstaiaamuna. Kilpahiihtäjä Olli Ahonen oli odottanut suuresti baanalle pääsyä.
Torstaiaamuna vähän yhdeksän jälkeen Iida Wiik ,10, toivoi suksiensa pohjiin lisää pitoa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.