Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Imatra näkyy isossa kampanjassa pääkaupunkiseudulla – "Vain kaksi tuntia lomaan"

GoSaimaa ryhtyy kehittämään matkailua Imatran ja Lappeenrannan seudulla. Alkupamaus laukaistiin näyttävällä kampanjalla Matkamessujen yhteydessä.

Vain kaksi tuntia lomaan. Nämä Imatran ja Lappeenrannan seuduille houkuttelevat iskusanat sekä markkinointivideo näkyvät Helsingin päärautatieaseman ja Triplan ostokeskuksen digitaalisissa näytöissä sekä 19 muussa diginäytössä ympäri pääkaupunkia. Kampanjaan kuuluu myös laaja somemarkkinointi.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Uutisvuoksen sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi