Maksamattomat vastikkeet ajoivat jälleen kerrostaloyhtiön konkurssiin: "Aika pieneksi sitä tuntee itsensä tässä kohtaa"
Konkurssihakemuksen syynä on suuri maksamattomien yhtiövastikkeiden määrä. Velkaa on kymmeniä tuhansia euroja.
Isännöintiliitto on pelännyt kiinteistöosakeyhtiöiden konkurssien yleistyvän. Kotkalaisen kerrostalon asunto-osakeyhtiön hiljattainen konkurssi on nyt saanut jatkoa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.