Veteraanipuistoon ilmestyi erityinen kyltti: "Se tehtiin tulevien sukupolvien takia" – Mika Albertssonilla ja Ahti Luukkosella on puiston varalle paljon suunnitelmia
Mika Albertsson on iloinen, että satavuotiaan Suomen kunniaksi istutettu tammi on saanut olla rauhassa jäniksiltä ja ilkivallalta.
Vuoksen varrelle Veteraanipuistoon kokoontui tiistaina 11-henkinen joukko aivan erityiseen tilaisuuteen. Sen pääosassa oli tammi. Tämä Suomen itsenäisyyden satavuotisuuden kunniaksi istutettu puu sai nyt viereensä laatan. Laatta kertoo, miksi ja milloin tammi on istutettu.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.