Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Veteraanipuistoon ilmestyi erityinen kyltti: "Se tehtiin tulevien sukupolvien takia" – Mika Albertssonilla ja Ahti Luukkosella on puiston varalle paljon suunnitelmia

Mika Albertsson on iloinen, että satavuotiaan Suomen kunniaksi istutettu tammi on saanut olla rauhassa jäniksiltä ja ilkivallalta.

Vuoksen varrelle Veteraanipuistoon kokoontui tiistaina 11-henkinen joukko aivan erityiseen tilaisuuteen. Sen pääosassa oli tammi. Tämä Suomen itsenäisyyden satavuotisuuden kunniaksi istutettu puu sai nyt viereensä laatan. Laatta kertoo, miksi ja milloin tammi on istutettu.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.