Psykiatristen asiakkaiden potilasturvallisuus on Etelä-Karjalassa vaarantunut puhelinpalvelun ongelmien takia – Vastaamaton puhelu voi olla kohtalokas, jos kyseessä on viimeinen oljenkorsi

"Palvelu on jonkin verran korjaantunut, muttei riittävästi", sanoo Eksoten mielenterveyspäivystyksen esimies Minna Vainikka.

Eksoten ajanvarauspalvelusta vastaavalla Kaiku 24 -yhtiöllä on ollut erityisiä vaikeuksia mielenterveys- ja päihdepalvelujen asiakkaiden palvelussa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Uutisvuoksen sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi