Huhtasenkylässä asuva Ahti Terho jonotti maanantaiaamuna tunnin ajan Eksoten puhelinpalveluun ja tuskastui: "Se oli aivan toivotonta" – Hän lähti lopulta paikan päälle Honkaharjuun ja sai nopean avun

Eksoten puhelinpalvelusta vastaava Kaiku 24 -yhtiö kehottaa soittajia välttämään alkuviikon ruuhkaisia aamuaikoja. – Mitä pitemmälle viikko etenee, sitä rauhallisempaa puhelinpalvelussa on, sanoo operatiivinen johtaja Päivi Sihvo.

Huhtasenkylässä asuva Ahti Terho, 73, jonotti tämän viikon aluksi tunnin ajan puhelimessa Eksoten asiakaspalveluun ja tuskastui. Hän yritti saada aikaa Imatralle Honkaharjuun kipeiden korviensa vuoksi.

Lue lisää aiheesta

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi