Sairaanhoitaja Piia Jaatinen on yksi niistä kymmenestä, jotka vastaavat Eksotelle tuleviin puheluihin Imatran tietotalolla – "Kunhan ihmiset oppivat soittamaan myös loppuviikosta, ruuhkat helpottavat"

Kaiku24 on vastannut Eksotelle soitettuihin puheluihin syyskuun puolivälistä lähtien. Ruuhkaista on ollut. Työntekijöiden määrä pyritään optimoimaan, mutta kristallipallo puuttuu. Jatkossa palvelut laajenevat myös chattiin ja etähoitajan vastaanottoon.

Imatralla ja Lappeenrannassa toimiva Eksoten puhelinpalvelu Kaiku24 vastaanottaa 3 000–4 000 soittoa päivässä. Puheluiden määrä vaihtelee todella paljon.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Uutisvuoksen sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi