Aurauskalusto lähti tiistaiaamuna talven ensimmäiselle keikalleen Imatralla – Lisää lunta on tulossa vielä keskiviikkonakin
Imatran Kiinteistö- ja Aluepalvelu Oy auraa tänään pääväylät ja pyörätiet Imatralla.
On jälleen aika kaivaa lumikolat esiin varastoista, sillä tiistaina Imatra sai ylleen talven ensimmäisen kunnon lumikerroksen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.