Eksoten puhelimet ruuhkautuivat, koska puhelinpalveluissa tehtiin liian monta muutosta yhtä aikaa – Takaisinsoitot venyneet yli lain salliman aikarajan

Eksoten puhelinpalvelut siirtyivät syyskuun puolivälissä Eksoten ja Kymsoten yhteiselle Kaiku24-yhtiölle. Toimintatavan muutoksen lisäksi samaan aikaan muutettiin myös käytettävä tietojärjestelmä sekä pidennettiin puhelinpalvelun aukioloaikoja, mikä aiheutti puhelinpalvelun ruuhkautumisen. Arkistokuva. Mutila Tiina

Monet Eksoten terveys- ja hyvinvointiasemille soittaneista eivät viime päivinä ole saaneet puhelujaan läpi. Myöskään takaisinsoittoa ei ole kuulunut lain edellyttämässä ajassa eli vielä saman päivän aikana.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 1 kk 1 € Tilaa 5 vko 3 €/vko

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi