Kun imatralainen Milla Uitti, 18 tekee somemarkkinointia, hän pohtii ensin tuotteiden sopivuutta ja yhtiön arvoja, perheenäiti Minna Kankaanpäälle, 27, kaupallinen yhteistyö on kiva harrastus

Milla Uitti esittelee Instagramissa treenivaatteita ja urheilujuomia. Minna Kankaanpään alaa ovat lastenvaatteet ja -tarvikkeet. Imatran kaupunki kokeili viime kesänä vaikuttajamarkkinointia ensimmäistä kertaa. Tulokset olivat hyviä.

Kaupalliset yhteistyöt ja sosiaalisen median markkinointi ovat nykypäivää. Tunnetut sosiaalisen median vaikuttajat, kuten entiset missit, urheilijat ja tubettajat tekevät kaupallista yhteistyötä ja somemarkkinointia jatkuvasti.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Uutisvuoksen sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi