Kun imatralainen Milla Uitti, 18 tekee somemarkkinointia, hän pohtii ensin tuotteiden sopivuutta ja yhtiön arvoja, perheenäiti Minna Kankaanpäälle, 27, kaupallinen yhteistyö on kiva harrastus

Imatralainen Milla Uitti on mainostanut muun muassa ruotsalaista urheiluvaatemerkkiä ICANIWILL:iä (ICIW). Santeri Tynkkynen

Kaupalliset yhteistyöt ja sosiaalisen median markkinointi ovat nykypäivää. Tunnetut sosiaalisen median vaikuttajat, kuten entiset missit, urheilijat ja tubettajat tekevät kaupallista yhteistyötä ja somemarkkinointia jatkuvasti.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Uutisvuoksen sisällöt.

Tilaa 1 kk 1 € Tilaa 5 vko 3 €/vko Olen jo tilaaja