Minna Vähäkuopus haki kalastustarvikkeita, Jari Kuusitunturi ja Pauli Nenonen tarkastivat uuden myymälän valikoimaa – Enää ei tarvitse lähteä Lappeenrantaan, imatralaiset iloitsivat Motonetin avajaisissa
Koronapandemian takia avajaiset pidettiin matalalla profiililla, eikä ämpäreitäkään ollut jaossa. Jonoja ei Motonetin edustalle ennen yhdeksää muodostunut, ja runsaasta ihmismäärästä huolimatta myymälässäkin oli väljää.
Ei ollut jaossa ilmaisia ämpäreitä, eikä vastassa juhlallisuuksia, kun Motonet avasi Imatran myymälänsä lauantaiaamuna kello yhdeksältä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.