Suomi on taas talviajassa — Muistithan kääntää kellosi?
Suomi on siirtynyt viime yönä talvi- eli normaaliaikaan. Kelloja käännettiin tunti taaksepäin neljän aikaan aamuyöllä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.