Pääkirjoitus: Peli meni jäähallilla rumaksi — Kahvioyrittäjän kritiikki kertoo kummallista kieltä julkishallinnon toiminnasta
Imatran jäähallilla otetaan erikoisia askeleita. Viitisen vuotta kahvilaa hallilla pitänyt yrittäjä pakkaa tavaroitaan ja lähettää kirpeitä terveisiä Imatran kaupungin ja Ketteränkin suuntaan. Stevian yrittäjän mukaan aikoinaan yhteisesti tehdyistä pelisäännöistä on lipsuttu ja liiketoiminnan pyörittäminen jo valmiiksi haastavassa paikassa on tullut liian raskaaksi. Yrittäjä lähtee, osin koska siihen on häntä kaupungin puolelta jo kertaalleen patisteltu.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.