Eilisen lumimyräkän jälkiä siivotaan Imatralla perjantaihin saakka
Pääväylät ovat olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa, arvioidaan Imatran kiinteistö- ja aluepalvelu Kipasta. Liukkauteen syytä varautua.
Tiistainen lumimyräkkä työllistää Imatran kiinteistö- ja aluepalvelu Kipaa vielä useita päiviä. Tällä hetkellä pahimpia paikkoja aurataan puhtaaksi sohjosta, kertoo vastaava mestari Kimmo Kauhanen. — Käymme läpi paikkoja, missä tie on niin sanotusti pettänyt, eli tamppaantunut lumi muuttunut vesisateessa sohjoksi. Tiehöylä lähti juuri Rajapatsaalle. Myös Meltolaa ja muun muassa Koulukatua käydään läpi.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.