”Nykyinen järjestelmä ei palvele ketään” — Pienluokat halutaan takaisin Imatralle
Mikäli vanhempien ja opettajien mielipiteillä on painoarvoa, pienluokat palaavat takaisin Imatran kouluihin.
Kuntalaisaloite pienluokkien perustamisesta käsitellään hyvinvointilautakunnassa todennäköisesti helmikuun aikana. Kosken yläkoulun vanhempaintoimikunnan käynnistämässä aloitteessa esitetään kaikille oppilaille mahdollisuutta päästä tarvittaessa opiskelemaan pienryhmään.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.