KSML: Sisäministeriö valmistelee poliisien määrän lisäämistä — alkoholilain muutoksen arvioidaan lisäävän merkittävästi häiriöitä
Ministeriö valmistelee poliisien määrän lisäämistä uuden alkoholilain myötä, kertoo sisäministeri Paula Risikko (kok.) Keskisuomalaiselle.
Ruokakaupoissa myytävien alkoholijuomien prosenttirajan noston on arvioitu lisäävän merkittävästi väkivalta- ja järjestyshäiriöitä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.