Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lääkintöneuvos Timo Keistinen: "Kaakkois-Suomessa pitää olla vahva, laajan päivystyksen sairaala"

Keistinen vertaa Lappeenrannan tilannetta Rovaniemeen.

Lääkintöneuvos Timo Keistinen sosiaali- ja terveysministeriöstä uskoo, että sijaintinsa ansiosta Lappeenrannassa pysyy vaativan päivystyksen sairaala. — Etelä-Karjalassa on tehty sairaalasaneerausta todella pitkään ja laajasti. Kaakkois-Suomessa pitää olla vahva, laajan päivystyksen sairaala. Ymmärrettävästä syystä se on Lappeenrannassa, Keistinen toteaa. Keistinen vertaa tilannetta Rovaniemeen. — Pienen väestöpohjan omaavalla Rovaniemelläkin on vaativan päivystyksen sairaala, koska totta kai Lapissa pitää sellainen olla.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.