Lääkintöneuvos Timo Keistinen: "Kaakkois-Suomessa pitää olla vahva, laajan päivystyksen sairaala"
Keistinen vertaa Lappeenrannan tilannetta Rovaniemeen.
Lääkintöneuvos Timo Keistinen sosiaali- ja terveysministeriöstä uskoo, että sijaintinsa ansiosta Lappeenrannassa pysyy vaativan päivystyksen sairaala. — Etelä-Karjalassa on tehty sairaalasaneerausta todella pitkään ja laajasti. Kaakkois-Suomessa pitää olla vahva, laajan päivystyksen sairaala. Ymmärrettävästä syystä se on Lappeenrannassa, Keistinen toteaa. Keistinen vertaa tilannetta Rovaniemeen. — Pienen väestöpohjan omaavalla Rovaniemelläkin on vaativan päivystyksen sairaala, koska totta kai Lapissa pitää sellainen olla.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.