Imatran keskusaseman vandalismi jatkuu hurjana — Paikkoja hajotetaan joka viikko
Tihutöiden tekijät eivät jätä Imatran keskusasemarakennuksen kiinteistöä rauhaan. Kohde joutui vahingonteon kohteeksi viimeksi viikonloppuna, kun Kelan välikön lasioven havaittiin olevan pirstaleina kymmenen aikaan sunnuntai-illalla. Isännöitsijä Anu Raikaslehto toteaa ilkivallan olevan viikottaista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.