Teiden talvihoitoon heti kahden miljoonan euron lisäpotti — Etelä-Karjalan osuus ei ole vielä varmistunut, mutta ELY-keskuksen Sakari Häyhä kertoo, että lisäpottia käytettäisiin etenkin raskaan liikenteen hyväksi
Liikenneministeriö nipistää rahat teiden päällystysohjelmasta. Etelä-Karjalassa pelätään, että tiet rapistuvat entisestään.
Liikenneministeriö on myöntänyt kahden miljoonan euron lisärahoituksen teiden talvihoitoon Suomessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.