Abien jäähyväiset päättyivät Imatralla kylmissä tunnelmissa: "Kuvat olisi kannattanut ottaa ennen ajelua"
Kaksi kuntaa kylmää kyytiä. Näin tiivistyivät Imatran abien kahden tunnin tunnelmat perinteisen kuorma-autolla tapahtuneen abiajelun jälkeen. Palellen mutta urhoollisina osa abeista kävi myös tänä vuonna tervehtimässä Ruokolahden peruskoulun oppilaita.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.