Tutkimusprofessori Timo Partosen mielestä kesäajan käyttäminen on epäterveellistä — Normaaliaika on suomalaisille parempi
Ensi yönä on jälleen kellojen siirtämisen aika. Tutkijan mukaan siirto voi aiheuttaa univaikeuksia, väsymystä sekä sydämen ja verisuonten rasitusta.
Kesä- ja normaaliajan käyttäminen vaikuttaa kaikkiin Suomessa asuviin ihmisiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.