Kahdesta säiliövaunusta vuoti natriumkloraattia Vainikkalassa — Vuoto oli vähäinen, eikä aiheuttanut haittaa ihmisille tai ympäristölle
Pelastuslaitos kävi sulkemassa raollaan olleet venttiilit.
Kahdesta ratapihalla seisseestä säiliövaunusta vuoti pieni määrä natriumkloraattia ratapihalla Vainikkalassa maanantaina iltapäivällä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.