Kela palaa Ruokolahdelle kuukauden tauon jälkeen — Rautjärvellä palveluneuvoja jatkossa paikalla keskiviikkoisin
Kela avaa palvelupisteensä Ruokolahdella uudelleen kuukauden tauon jälkeen. Hyvinvointiasemalle sijoittuva asiointipiste on avoinna ensimmäistä kertaa torstaina 4. toukokuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.