Kesälomalla reissataan, uidaan ja pystytetään teltta parvekkeelle — Imatran seudun koululaiset viettivät perjantaina viimeistä koulupäivää sekä ilolla että haikeudella
Perjantai oli monelle koululaiselle viimeinen koulupäivä ennen lauantain kevätjuhlia tai todistusten jakoja. Kesälomasuunnitelmat ovat lapsilla jo pitkällä.
Kaukopään koulun ykkösluokkalaiset Iivari Parri, 8, ja Teresa Horttanainen, 7, leikkivät pihalla iltapäiväkerhossa koulupäivän päätteeksi. Ensimmäinen vuosi peruskoulua on takana, ja loman alku on ihan kiva juttu.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.