K-sairaalan budjetti petti — vai pettikö? Tarkastuslautakunnan mukaan peruskorjauksiin varattuja miljoonia on mennyt uudisrakennukseen
Pentti Itkonen toteaa, että hallituksella on kustannuksista erilainen näkemys. Hallitus antaa selvityksen syyskuussa.
K-sairaalan kustannusarvio on pettänyt Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) tarkastuslautakunnan mukaan. Lautakunta katsoo, että myös keskussairaalan peruskorjaukseen varattu kustannusarvio on pitkälti käytetty uudisrakennuksen, K-sairaalan, rakentamiseen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.