Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

K-sairaalan budjetti petti — vai pettikö? Tarkastuslautakunnan mukaan peruskorjauksiin varattuja miljoonia on mennyt uudisrakennukseen

Pentti Itkonen toteaa, että hallituksella on kustannuksista erilainen näkemys. Hallitus antaa selvityksen syyskuussa.

K-sairaalan kustannusarvio on pettänyt Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) tarkastuslautakunnan mukaan. Lautakunta katsoo, että myös keskussairaalan peruskorjaukseen varattu kustannusarvio on pitkälti käytetty uudisrakennuksen, K-sairaalan, rakentamiseen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.