Rasilassa odotetaan kaavoittajan kättä — Kunta hylkäsi 20 000 euron ostotarjouksen Alppimajan talosta
Ruokolahden keskustan virastokortteli pysyy edelleen kokonaan kunnan omistuksessa. Keskelle kylää halutaan kaavamuutos.
Ravintola Alppimajan asiakkaat ja talon ylemmissä kerroksissa asuvat vuokralaiset voivat huokaista helpotuksesta. 1950-luvun puolivälissä Rasilaan valtion virastotaloksi tehtyä rakennusta ei myydä eikä sille tehdä toistaiseksi mitään muutakaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.