Puumalassa apteekkimurto perjantain ja lauantain välisenä yönä — Tekijät poistuivat paikalta harmaalla Opel Vectralla
Tekijät pääsivät sisään apteekkiin rikkomalla oven lasin.
Puumalassa on murtauduttu perjantain ja lauantain välisenä yönä Keskustiellä olevaan apteekkiin. Murto tehtiin hieman puolenyön jälkeen, kello 00.10.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.