Kiinalaisseurue kävi rajavyöhykkeellä ilman lupaa Ylämaalla — Kaksi venäläistä sai sakot veneilystä rajan yli Suomeen
Seitsemän kiinalaisen seurueesta neljä kävi rajavyöhykkeellä luvattomasti.
Ylämaalla paljastui luvaton rajanylitys perjantaina 31. elokuuta. Seitsemän kiinalaista oli liikkeellä neljällä henkilöautolla, rajavartioston viestintä tiedottaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.