Tulisikohan syksystä siedettävämpi, jos alkaisi laskea lintuja marraskuussa? — Simpeleläinen lintuharrastaja kehitti uuden bongauskilpailun
Uusi lintutempaus innostaa luonnonystäviä liikkeelle ja ulkoilemaan keskellä synkintä syksyäkin.
Marraskuun kaamos lannistaa monia. Aina vain nukuttaa, mutta liikkuakin pitäisi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.