Ruokolahden lääkäripula jatkuu — Eksotella kaikki verkot ovat vesillä, mutta halukkaita ei löydy
Eksote tekee parhaansa saadakseen Ruokolahdelle lääkärin, mutta toistaiseksi tilanne on huono. Kaakkois-Suomi ei kiinnosta lääkäreitä.
Ruokolahden hyvinvointiasema on ollut koko syksyn ilman lääkäriä. Aiemmin terveyskeskuslääkäreitä oli kaksi, jonka jälkeen määrä supistui yhteen. Elokuun lopulla terveyskeskuksen viimeinenkin lääkäri lähti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.