Älyauto hälytti pelastuslaitoksen odottamaan Imatran raja-asemalle turhaan — Älyjärjestelmät ovat aiheuttaneet Imatralla pari turhaa hälytystä
Moderneilla apujärjestelmillä varustetuista autoista voi soittaa apua napin painalluksella.
Imatran pelastuslaitos sai sunnuntaina kello 14.30 tehtävän Pelkolan raja-asemalle. Hälytys oli lähtöisin modernista äly-autosta, joka osaa soittaa automaattisesti hätäkeskukseen. Pelastuslaitos odotteli paikalla mahdollista avun tarvitsijaa noin tunnin verran. Ketään ei kuulunut tai näkynyt.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.