”Sotien jälkeen ojitettiin ja uudisrakennettiin, eikä ajateltu sen seurauksia” — Pienten järvien puolta pitävä hauklappilainen Oiva Luukkonen ja Tuuliaisen säätiö saivat metsävuoden ympäristöpalkinnot
Suomen luonnonsuojeluliiton Etelä-Karjalan piiri jakoi palkinnot tiistai-iltana kulttuuritalo Virrassa järjestetyssä tilaisuudessa.
Etelä-Karjalan ympäristöpalkinto jaettiin tänä vuonna kahdelle toimijalle. Suomen luonnonsuojeluliiton Etelä-Karjalan piiri myönsi palkinnot ruokolahtelaiselle Oiva Luukkoselle sekä Raija ja Ossi Tuuliaisen säätiölle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.