Firman pikkujouluissa rymyttiin 1990-luvulla niin, että juhlapaikalla kävivät illan aikana niin poliisi, palokunta kuin ambulanssi — Viime vuosina pikkujoulut ovat siistiytyneet, mutta uusi ilmiö on, ettei työpaikan juhliin jakseta osallistua
Tarve työpaikan pikkujouluihin ei ole kuitenkaan kadonnut mihinkään. Edelleen on työhyvinvoinnin kannalta tärkeää, että työnantaja huomioi ja kiittää työntekijöitä kuluneesta vuodesta ja osoittaa aidosti arvostuksensa.
Erään firman pikkujoulut 1990-luvulla eivät menneet ihan putkeen. Juhlapaikalla kävivät illan aikana niin poliisi, palokunta kuin ambulanssi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.