Imatran kiinteistöyhdistys tyrmistyi 1,7 miljoonan euron lisälaskusta asumiseen — ”Nyt kerrostaloasumista piiloverotetaan rajusti”
Imatran Lämmöltä kerätään ensi vuonna enemmän osinkoa kuin yhtiön tulos oli viime vuonna maksettujen verojen jälkeen.
Imatran kiinteistöyhdistyksen puheenjohtaja Jarmo Semi on tyrmistynyt kaupunginhallituksen esityksestä kerätä kiinteistöveroa ensi vuonna 1,7 miljoonaa euroa enemmän kuin tänä vuonna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.