Ruuhkainen aseman parkki elää muutosaikaa — Bussipysäkit pysyvät Tainionkoskentiellä, paikoituspulaan on mietteissä ratkaisuja
Keskusaseman pysäköinti on sataprosenttisessa käytössä ja siihen mietitään ratkaisuja.
Keskusaseman pysäköinti on täydellä käytöllä, sillä asemalle parkkeeraavat sekä virastojen työntekijät että matkalaiset.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.