Ruokolahden laskettelurinteitä lumetetaan jo, laskemaan pitäisi päästä viimeistään jouluna: ”Ja jos menee hyvin, niin toki aiemminkin”
Ruokolahden Freeski-laskettelukeskuksessa on kova tohina päällä. Joulusesonki on vuoden tärkein.
Pikkupakkasia on odoteltu laskettelukeskus Freeskissä, joka on voinut niiden myötä alkaa auttamaan talven tuloa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.