Halutuimmat asunnot menevät nyt kaupaksi täyteen hintaan pelkkien nettikuvien perusteella — Näyttö sinetöi etukäteen tehdyn valinnan, ellei se sitten ole pettymys

Asuntokaupassa esiintyvästä tiedostamattomasta ajattelusta väitellyt arkkitehti Noora Pihlajarinne sanoo, että esteettisesti miellyttävä tila on yhtä aikaa selkeä ja visuaalisesti kiinnostava. Katarzyna Bialasiewicz/iStock

Alustava ostopäätös asunnosta tehdään yhä useammin mainontakanavissa tarjolla olevan materiaalin perusteella, näkee valtakunnallisesti kasvavan Bo LKV:n luova johtaja Tuomas Mäkelä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 1 kk 1 € Tilaa 5 vko 3 €/vko

Digitilauksen sisältö

  • Uutisvuoksi.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi