Mäntyharjun kemikaaliturma: Orilammen Maja ja Woikoski vääntävät VR:n kanssa turman korvaussummista, jotka voivat nousta miljoonaluokkaan — "Yhä kysellään, saako sitä teidän vettä juoda"
Orilammen Maja on kärsinyt imagohaitasta kemikaaliturman jäljiltä. Lisäksi yrittäjien remonttirahat menivät porakaivojen rakentamiseen. VR toimittaa Woikoskelle vettä ja on pyytänyt lisäselvityksiä yhtiön korvausvaatimukseen.
Mäntyharjun Kinnin kemikaalionnettomuudesta on kulunut yli kahdeksan kuukautta, mutta alueen yrittäjät maksavat edelleen sen hintaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.